26 december

japp lr merätt är det ju 27:e för klockan är över tolv.. men jag tycker att det är först en ny dag då man har gått å lagt sig och sen vaknar på morgonen. jo ikv kom pernilla hit och sen for vi ut med chrissi sandra denis å sandra.
vi gjor kanske inte så mycket men det är redan roligt att bara umgås. de är bra att man har några vänner som kan få en på ett riktigt bra humör när man är nere som messt! lr bara prata igenom allting,oij va ni e bäst!

å snart e de nyår å inget e planerat.. kanske de blir kokkola lr blir de nån villa/stuga lr blir de bara gamla tråkiga jeppis? hmm måste nog ta å planera med gänget hur de blir. men jag vill träffa nå nytt folk! nån som vet nå vart man kan fa?!

just nu vet jag inte vad jag vill. och inget kan jag göra heller för allt jag gör så blir de bara värre å värre. de är ingen vits att fösöka antränga sig å försöka göra nått åt dehär fö du blir bara mera arg på mig för allt vad jag säger. och allting är mitt fel. men de är faktist inte bara mitt fel! om du kan tänka så långt.
jag är beroende av kärlek..

madeleine ~ bleeding love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0