13 februari

Nu som bäst ligger jag här och myser under en filt med en kopp varm kakao och pepparkakor. Jo då kan man fråga sig varför jag äter pepparkakor denhär tiden om året, för att jag skall bli snäll? nejdå inte är det bara därför.. utan det var så att jag letade efter något gott i skåpen men de va så tomt i dem som det bara kan va! men jag hittade några pepparkakor i en förpackning så jag tyckte att jag skulle ta och äta upp dem så dom inte ligger där och skräpar.
Usch vad det blåser idag! man flyger ju iväg om man går utanför dörren. När de e såhär stormigt så vill man nog bara vara inne.

madeleine ~ man kan faktiskt äta kanelbullar med sked!


Kommentarer
Postat av: Niccie

Jajjamensan, jag brukar äta kanelbulle med sked :D

2008-02-13 @ 19:06:28
URL: http://niccie.blogg.se
Postat av: Anonym

oijdå ser man påå ;)

2008-02-14 @ 20:42:52
URL: http://madelein3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0