14 februari

jo idag är det alla hjärtans dag eller vändag som de också kallas. i skolan hade vi ett skillt program på schemat. de bestod av ett "kärleksfullt café" och men många olika program som sång, teatrar  å kaffe å dopp m.m. helt okej va de! efter skolan for jag till code och se.. tyckte inte det var så jätte bra. där nere förstår jag inte alls hur dom har tänkt att systemet skall vara. de såg så råddigt ut på nå sätt. å övra våningens kläder påminnde faktiskt om wautsi!nåjaa va ska int de gå me dedär också. ikväll for vi ett gäng på 10 pers till sesam och äta löfbiff (stavning?) med franska,mums! vi diskuterade gamla minnen och lite allt,de var jätte trävligt! och sen for jag och pernilla och vänta i biblioteket tills vi skulle slippa hem för det var så hiskelit kallt att stå ute och vänta.

och förståss glömde jag kameran där och kom på det när vi nästan var hemma och biblioteket hade stängt,skit. men jag ringde till min föredetta klassföreståndares fru som arbetar där och sade om hon kan lägga den nånstans imorgon bitti för jag ville inte att någon skulle ta min kamera. men hon var ledig imorgon så hon sade att hon kunde komma och låsa upp så jag får hämta den genast! oij vilka underbara människor det finns! det var värkligen en god gärning! jo men nu måste jag gå och försöka få in 100 nya engelska ord vilket jag inte kommer att lyckas med.

madeleine ~ "de är ett binde sträck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0