4 februari

denhär dagen började uselt! När jag steg upp var jag så trött så jag trodde jag skulle svimma om jag steg upp. Men jag tog mej i kragen och slet mig upp. När jag likväl hade ställt mig och skulle börja gå till bussen så kom jag plötsligt på.. att just de ja vi har matte första timmen och jag har ju inte matte nå mer så jag börjar ju senare, jag skall ju med 10:ans buss. Ååh vad arg jag blev! tänk nu jag skulle ha kunna sova 1½ timme längre.. jag var ju så fruktansvärt trött imorse.. men jag for och sova drygt en timme och for till skolan då.

Skoldagen gick långsamt och var tråkig. Men jag klarade ju mej igenom denhär skoldagen iaf som tur. När jag äntligen kom hem kollade jag andra avenyn och sen for jag till stallet. Och nu har jag faktist jätte sjukt i vänstra sidan av min hals det är som en knäckebrö bit skulle sitta fasst där, fasst det gör de inte. Jag håller nog bara på att bli sjuk igen. Men det gör inget om jag skulle vara sjuk ihälj för det händer endå inget häftigt i hälj. Pernilla, Tanya, Sandra och Sanna skall ju på hajk,suck. Och resten får hem sina karlar från mili och skall gosa med dom så det blir vell endå att bara vara hemma om det inte skulle komma något undantag att någon skulle vilja vara med mig ihälj.
Men nu skall jag gå och lägga mig så jag orkar med skolan imorgon.

Madeleine ~ Under sker.. jo visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0