5 februari

sitter i skolan nu som bäst. vi har media och jag har ingen lust att laga filmen.. Tanya e sjuk igen å hon har manuse å vi behöver henne för att kunna filma vidare. Oij usch va jag har sjuk hals! men det är inte ennu så falit. Jag kan ju svälja än så länge. Hoppas inte jag får angina som förra vintern när jag hade dett 2 gånger efter varandra. De gick int att eta nånting för att det inte gick att svälja. Och dom skrämde bort min angina med att säga "om du får det en gång till så opererar vi dig".  hoppas int, hoppas int.

jo idag ere ju fastlagstisda så ikväll var jag vid stallet och sålde biljetter och käka knäck med Johanna. Anna,Lotta och Sara var också med oss emellanåt. De kom mycki folk faktist! men de e ju självklart. De är ju en tradition att man skall vara på fastlags jippo vid stallet denhär kvällen.

madeleine ~ usch å fy för min hals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0