6 februari

jo nu snart skall vi ha finska men de har blodgivning här iskolan nu så vi har inget klassrum att vara i. så vi får vara här i aulan och ja det springer folk av och an här så det blir nog mera som en håltimme. Men de negativa nu är att jag har så huvudvärk så mitt huve spränger snart.

jag har aldrig förut hadd så huvudvärk jag hade idag,aldrig! de värkte så otrolit i mitt huvud! direkt när jag steg upp och skulle gå tog det så sjukt så jag trodde jag skulle svimma när som hellst,men det gjorde jag inte. efter skolan for jag och vila mig i 3½ h och nu har jag lagat kladdkaka och försökt att få i mej någo mat. Som tur har huvudvärken släppt lite nu. Som det ser ut håller jag på att ärva migren av pappa. usch och fy!

madeleine ~ varje dag är det något nytt "fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0