7 februari

denhär natten var nog den hemskaste natten nångång i mitt liv. de började med att jag for å sova lite senare än vanlit. jag kunde inte somna fasst jag var dödstrött. sen hade jag tydligen slumrat till och jag vaknade av att katten som låg och sov med mig i fotändan av sängen.. den började spy och jag känner hur hela min ena fot blir blöt. usch jag blev rasande klockan var 5 och jag måste torka upp spyor! men de skulle ju ha varit lungt om hon inte skulle ha spytt i sängen.. så lakane och allt var vått så jag försökte torka lite och satt lite papper över och en filt och försökte sova för jag var så trött! men nej jag hade varmt, var helt täppt i näsan och mådde dåligt. hade visst i misstag skrapat upp ett sår på handen när jag vaknade av katten och jag började må ännu mera dåligt av de. de var som om jag hade magafari men de hade jag ju inte. usch de var helt konstigt. men flera sånahär nätter vill jag inte ha!

slutade 11 idag men kunde inte fara till sportis och träna eftersom jag är så förkyld. så jag for hem istället..och jaa vad har jag gjort här ända tills nu ? de är nog inte mycket de.. mixat å på med olika bilder. det är faktiskt kul att försöka redigera olika bilder! om man inte har nå smink så lägger man det sen här på datorn. haha fasst det blev nog inte så bra, men övning ger färdighet. äntligen är det snart fredag! kul kul. och imorgon kväll måste jag bara till stan för jag har inte varit där på 2 hälg nu och det hör ju till att man skall åka lite gatu rally och att stå på torget och prata med folk! men iaf ikväll bär det av till stallet. jag trivs så bra där jag är född för att vara där. så e de bara!

madeleine ~ du är det finaste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0