9 februari

jo fredags kvällen var jag med Pernilla och Sandra. haha vi gjorde visst bort oss lite men de e glömt! jo vi tillbringa kvällen vid mäkken lr så kallade "kullen". jo vi var också till nå kronoby bors på kaffe.de va nog nå av Sandras skolkompisar. jo sen senare körde vi nog å på lite med Denis. men vi hann inte göra så mycket eftersom det inte kunde bli en sen kväll för vi skulle tidigt upp å lördags morgonen eftersom vi hade skoldag.

men denhär kvällen började med att jag for till stallet. Där var jag och Anna så snälla så vi hjälpte Sara som skötte stalle. och sen när hon hade skött färdigt alltså en åtta tiden for jag hem och började baka kladdkaka. Sen kom Anna, Sara och Lotta hit. Vi åt en massa gott, skrämde upp varandra, kollade gamla foton och snackade gamla minnen,de va så kul! kvällens låt var ju förståss maskinen - alla som inte dansar är våldtäcktsmän. Texten är så sjuk men de är en sån låt som man får så feelis av. men de är ju ofta så, dom som är riktigt usla är så usla så dom blir bra,haha

madeleine ~ var rädda om dina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0