23 januari

ja då va onsdagen avklarad å de e skönt! nu är det bara 2 skoldagar kvar, torsdag och fredag. och på fredag då är det ju hälj! de va ju just hälg.. hur kan de gå så fort ibland. "tiden går fort när man har roligt" nå no e de ju ganska rolit iskolan emellanåt faktiskt om man bort ser från di stunderna man tror att man kommer att dö av trötthet å int kan på någotvis hålla ögonen öppna. men på torsdag har vi bara två lektioner, finska å studiehandledning. vilket betyder att vi börjar klockan tio och slutar ett. och som vanligt går de inga bussar hem till jeppis klockan ett utan man måste vänta på halv treans buss för att slippa hem. ibland är man bara så led när dom inte kan ha bussar som går den tiden man börjar eller slutar! nåjaa di kan vell int nå åt de själv heller så. på fredagen skall jag och tanya och 7 elever från oxhamns till brändö på frisör en dag efter den dagen blir det lite shopping i vasa och sen hem med bussen och sen när man kommer hem är det bara att ställa sig och ge sig iväg någonstans för att ha en rolig fredagkväll! jo ikväll har jag inte gjort någonting bara tagit det lungt. och nu skulle jag måsta skriva färdigt min uppsats men då jag får inget slut på den så jag kanske måste till och med skriva en helt ny.. nej nej det orkar inte min hjärna den är för lat för det nu just.
men jag kanske skulle gå å skriva färdigt den nu för min hjärna blir nog bara latare hela tiden. jag har en hemsk känsla av att om jag inte går nu så kommer den att vara ofärdig när jag lik väl skall gå å sova och då är det inte bra! så lat är jag inte. men nu skall jag gå och skriva färdigt och så kanske jag uppdaterar till och med ännu ikväll om jag har nått att skriva då.

madeleine ~ om tu sku ta å va bra tu nu. Nej! om jag skulle vara bra nu. jag måste ju
göra nånting åt det själv jag  ju kan inte sitta och förvänta att du skall göra allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0