24 januari

Japp då var det redan torsdag! Oij vilket väder det har varit idag,snöstorm! Fasst de har varit blåsigt och kallt så hade jag inte något emot snöstorm. Jag tyckte det var rätt mysigt och roligt men mycke snö. Nu är det ett perfekt väder för att köra snöskoter. Bara man skulle ha en så att säga. De skulle faktist vara riktigt kul att klä på sig mycke kläder å fara å köra. Men eftersom jag inte har nån och knappast  är någon på en åk tur nu som vill ha med mig så  de blir inget sånt ikväll. Jo imorgon skall vi till vasa och vara en dag på frisör vid brändö. Skall bli riktigt intressant att kolla vad dom håller på med där om dagarna. Sen blir det lite shopping i vasa och sen hem. Och fredagskvällen vet jag desto mer inte om. Planerna förändras helatiden så får vell se vart man hamnar imorgon kväll. Nu tänker iaf jag gå och ta en varm dusch och en kopp varm oboy! Jag fryser så väldans mycket hoppas bara inte jag får feber nu igen. Har haft det nu två veckor i sträck.. Den kommer och går helatiden. Skumt.

madeleine ~ jag saknar den gamla tiden. eller kan det bli bättre än det var ännu? vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0