25 januari

Voi piip piip piip vad jag är arg! allting sket sej. Här sitter jag klockan 12 på en fredags kväll/natt. Denhär fredagen vill jag absolut inte komma ihåg. Utan bara glömma. usch nej snart längtar man inte ens till hälgerna. De är så tråkigt nuförtiden på hälgerna.. Förr hade vi alltid så roligt! iaf hade vi nånting att göra. Hoppas vi hittar å på något imorgon eller iallafall har roligt å har någonting å göra. Annars tror jag att jag sover bort en del av mitt liv och se om de blir nå roligare senn. Tänk om man skulle ha en tidsmaskin.. Isf skulle jag spola framåt några månader och se om mitt liv har blivit nå bättre och vad jag skulle kunna ändra på så mitt liv skulle bli bra i slut ändan. Men det är ju bara drömmar som vanligt. Nej nu går jag och lägger mig har fått nog av allt dethär nu. go' natt!

madeleine ~ jag vill känna att jag lever att jag har levt mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0