27 januari

oij så tiden går snabbt.. snart är de februari redan. Snart är de sommar! oij oij. Idag fyller pappa så en 2 tiden kommer det massor av folk hit. Så det blev ingen vidare som morgon imorse. Skulle måste gå å börja ställa mig och sen å hjälpa å ställa till allt. Men jag uppdater sen senare nångång. Om inte det är andra avenyn som gäller då eller nått annat.

joodå de kom många släktingar hit. och vi bjöd på en massa gott men jag avstod från det messta! När jag ser något gott så av mej själv börjar jag tänka på nått om det så jag äcklas och inte kan äta det. Ganska bra är de men inte alltid då man vill så gärna eta något men så går det inte. Jo jag fick faktist även lite små saker å pengar. Pengar har man aldrig fär mycke av och min ekonomi är nog ganska dålig nu just så der var nog bara bra!

Nu är det dags för andra avenyn! det finns inget som slår andra avenyn de är nog den bästa serien som finns och någongång har funnits!

madeleine ~ when you're gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0