28 januari

Imorse när jag var på väg til busstationen var det morgon rodnad och det var så fint! Men förståss hade jag inte med kameran och jag hade ingen extra tid att svänga om och gå hem efter den så jag kan inte visa er hur fint det var här,tyvärr. Men bilden finns iaf kvar ännu i mitt huvud. Det var faktist riktit vackert!

Denhär skolan har varit ganska jobbig. Först hade vi Matte och jag fick då veta att jag inte skall ha matte nå mer för att det finns ingen lärare som kan ha mig i matte nu och att jag har troligen tillräcklit många studie veckor matte men annars får jag typ ta sång lr nått fö jag har det där matte på klart enligt lärarna. Men inte har jag något imot det inte. Han där läraren vi hade var så tröög som man kunde knappt hålla upp ögonen på timmarna så de e bara bra att jag inte behöver ha det mer.

Jo sen hade vi bibel och tro och vår lärare har fått nått annat "uppdrag" istället så vi måste ha han som jag hade i matte,suck. Hela timmen berättade han om sitt liv vad han har upplevt och varit med om. Men jag somnade så som tur var behövde jag bara höra börjane och slutet. Sen hade vi hemvård. De var slött. Hon "lärde" oss hur man skall städa i sitt hem. Och de vet man ju nog redan från förr. Sen hade vi modersmål och tränade på att göra en arbetsansökan. Men nu skall jag gå å ta en tupplur. Har varit så trött hela dagen så det behövs värkligen!

madeleine ~ vi ser det snöar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0