080409

Iskolan idag gjorde vi nack och rygg massage :) sen hade vi modersmål och presentation på de yrken vi hade om och personer som vi hade intervjuat. Sen till sist hade vi Fotvårds provet och gjorde några övningar :] en riktigt kul dag! sen efter skolan kollade jag Andra Avenyn, riktigt bra avsnitt ;) Och nu just kom jag hem från neste :) har varit dit med pernilla!

Jag har börjar dricka såndäär mineral lr vichy vatten lr vad de nu heter ;) med smak som är nyttigt :D

Imåron sku vi ju ha kundbetjäning men eftersom det är kär torsdas(torsdagen i påskveckan) så börjar vi 8 istället och är till 3. så vi inte behöver vara iskolan hela kvällen! :D

vi har ju inte lika långt lov som alla andra och tillexempel i sverige.. vi är bara ledig fredag, lörda, söndag och måndag :)
men nu ska jag gå och tvätta bort smink å sen blire läggdags ;)



drömm och sov sött : ) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0