130409

yeep jag tanya och pernilla började kvällen med att gå i solarie :) sen for vi till korvgörans å eta mat,mums! väärldens godaste kebab och franska finns där :D haha sen for vi till neste och satt där. denis och sandra kom dit ett varv och sen kom killarna dit också :]

sen for jag pernilla tanya jimmy sami alex oski jerri hanni jens pale å jag till A på kaffe :] seen blev det nog stan ett varv och sen till S :)

sen när vi var vid S började jag känna att jag kallsvettades och hade varm panna och dom tyckte jag hade glansiga ögon, så jag tänkte jag har säkert blivit sjuk. iofs har jag ju haft sjuk hals nu i nåra dagar men inge mer.

så när jag kom hem provade jag feber och förståss 38 graders feber :/ skit oxå. vi som har kundbetjäning imorgon. men jag har förståss inte vart bort så mycke från skolan så de är nog ingen fara att jag är hemma. men endå de är ju inge kul att vara sjuk :/ men ibland måste man bara vara sjuk, och inte kan man göra nått åt det heller.

men nu ska jag gå och sova så jag hinner somna innan febern stiger lr nåt. godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0