290409

ursäkta för min dåliga uppdatering dom här senaste dagarna! men min dator har varit jävligt tröög och man har typ bara kunnat ha upp ett internet fönster lr bara msn. de har varit bra nära att jag skulle ha slått sönder datorn men så snäll som jag är så gjorde jag inte det ;) men teknisk som jag är laddade jag ner nya internet explorer och nu är den hur snabb som hellst! för en stund iaf ;D

idag har vi hadd förhör i estetiska fot- och tååkommor och hadd teori.. gått igenom om atopi och sånt :] och nu idag igen har det varit solit! (de har regnat de två senaste dagarna) så nu har det varit jätte kul att sola igen ;) haha och lite brunare blev jag också :D (blir väldigt lätt brun)

joo och just kom jag hem från gymmet, har vart å träänat! och är heeelt slut skulle bara vilja gå å lägga mig! :) men de får jag inte för vi måsta planer vad vi skall göra imårgon på valborgs afton eftersom vår plan sket sej lite :S men nog klarar vi det här och kommer på nått ;)

Dagens outfit:

Läderjacka - hh
T-tröja - Gina Tricot
Jeans - Hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0