Äntligen

har jag hittat ett par chinos som är ganska snygga å på! har provat massor men inga har vart så snygga så jag har velat köpa dem men idag köpte jag ett par ;)

Idag var vi till kronoby lågstadie och sminkade sexor som skulle ha pjäsen,snövit! riktigt kul. och så hade de även svängt på rollerna så drottningen och snövit var pojkar och kungen och prinsen var flickor osv, haha :D efter det hade vi modersmål, vi gjorde bara muntlig framställning. och sen fotvård, jobbade med lite frågor och sen slutade vi halv 4!

Då for jag till stan med Jenna, hon hade kommit med bussen in till stan. vi gick å på lite i affärer och träffade folk innan vi for till hennes :) vid Jennas sjöng vi, var på datorn och prata å sånt som vanlit. vi har alltid så kul tillsammans! :D

och vet ni vad ;) jag har fått jenna att laga en blogg till och med :D häftit va ;) hoppas hon blir aktiv med att skriva också,haha! -> jennamaria.blogg.se

oij oij vad jag har blivit lurad idaag, hah :D de är ju trots allt inte så svårt att lura mej heller så !


Snyggt som vardags och även när man vill vara lite festligare!

jo kundbetjäning imårgon då, nu -> sängen, gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0