gokväll..

lr gonatt! jag är så trött så de e int klokt. men ska iaf ta å berätta lite om min skoldag åtminstone. först före lunchen hade jag en ansiktsbehandling med djuprengöring(portömning) + Brynplockning. de gick nog bra men jag var så trött så jag visste inte vad jag skulle ta mej till!

efter lunchen hade jag en ansiktsbehandling men ampull. ampull är ett tunt ämne som man lägger som går långt in i huden. sen slutade vi en 6 tiden och jag for till nooras internat :] där hade de "grillfest" så åt lite grill mat och sen gick vi upp på rummet och lagade nå anatomi papper som ska lämnas in imårgon :]

har just kollat färdigt andra avenyn och .. gäsp.. nej nu måste jag nog gå och sova.
annars orkar jag nog inte med skolan imån. good night everybody! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0