hälgen

FREDAG: i skolan vaxade vi bikini linjen och sen hade alla en kund på var. jag gjorde handvård :] efter skolan for jag sandra och tanya in till stan eftersom det var vårmarknad :] vi gick och på där, träffade massa folk och handlade lite smått och gott. sen for tanya å sandra hem så jag var med jenna och co :] jag slapp inte hem innan klockan 5 då mamma slutade jobbet och klockan 6 skulle jag vara in till stan igen vid restaurangen sesam, påtal om stress?
jag hann snabbt platta håret,byta kläder och lägga mascara och så vare att hoppa in i bilen och åka in till stan igen. fasst jag kom dock typ 10 minuter för sent ;]

Vi skulle till sesam å äta för vi skulle ha "möhippa" till vår kompis sandra som gifter sig nästa hälg :]  efter vi hade ätit så klädde vi ut henne och lade en skylt på henne! och hon sålde leksaker för 50 cent styck, haha :D förståss glömde jag kameran i all stress men ska se om jag skulle få tag i nå biler av nån som också var med :]

efter möhippan for jag och tanya å sitta på men jimmy alex å sami.. så körd vi åpå lite istan och sen for vi till Samis :] jag tanya sami jimmy oski jerri pale jens å hanni :]

LÖRDAG: på dan kom först ale hit och provade lägga värmespolar i mitt hår för jag ska nog använda det då jag skall laga mitt hår till bröllopet! sen for vi till stan på marknad och jag var med tanya sami å alex :] vi gick omkring i affärer och sen for vi till trend på en kakao/kaffe :D sen hem och senare mot kvällen for jag tanya och pernilla å kolla fast and furious 4:an på bio :D jäklar va bra den va! och paul walker är ju så het ;)

sen blev det subway och till tanyas. men vi orkade inte gå ut sen nå för tanya skulle endå upp så tidigt så jag for hem och sova :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0