hejsan hoppsan

nu sitter jag i skolan och har modersmål. vi håller på att laga nå arbete som vi skall presentera i 15 minuter. så jag ska skriva om min häst mio och om hans ras :] men de är så jobbigt så jag kollar lite runt här på näätet imellan åt ;)

jag slutar redan klockan 2 idag och då skall jag till läkaren med min handled.. får se vad dom säger den här gången. de är endast 5:e gången jag är till en läkare med denhär handen :S

sen ikv blir det gymmet! :]  sköönt de. ååå de är så fint väder där ute, solen skiner och de är jätte varmt att sitta i solen :D skulle bara vilja hem och sola ;) men nej nu ska jag skriva lite på föredraget, hejdåå :]

nu ska ni få se en bild på min underbara mio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0