Nu har

hälgen rusat snabbt förbi! den gick faktiskt otroligt snabbt denhär gången :O men vi på kosmetolog är ju lediga imårgon så vi har ju som ännu hälj men iallafall :D

fredag i skolan vaxade vi axillerna (armhålan). joo de tog inte så sjukt som jag trodde, men efteråt USCH! de bara sved då man rörde på armen och nu har jag sår i armhålan också :S de är nämligen så att armhålan är ju inte van att bli vaxad och de är så tunn hud så de kan bli så första gången men redan andra gången är håren vana så de kommer mycket lättare bort. men endå de är ju inte så snyggt med sår under armen heller :/ men allting måste man ju lära sig!
 myysit va ? :S men denhär bilden är tagen idag och nu har ju såren läkt lite. så de har nog varit mycket mycket värre!

 på kvällen for jag tanya och pernilla till snellmans och lyssna på någon från pakistan som berättade om hur de är å vara kristen martyr och bo där, de är minsann inte nå lätt. han blir förföljd,hotad och folk vill ta livet av honom för att han är kristen. de är så sjukt! han berättade också om många andra i pakistan som har varit kristen och blivit skuten av andra som inte är kristna och sånt. han har det minsann inte lätt! men han vill ge sitt liv till jesus och kommer att kämpa hela livet och dö för jesus berättade han. så han verkar nog vara riktigt stark person. det var faktiskt riktigt intressant! :)
sen for vi till café trend och satt där en bra stund och drack kaffe/kakao  :]

Lördagen då for jag tidigt på dagen till stan med min syster martina. vi skulle hitta nån bröllops present till sandra och miika som skulle gifta sig senare på daan :] och så köpte jag även en väska från friis & company  :] sen blev det stressigt och jag for på bröllopet, de var jätte fint och roligt! :') jag ska lägga in bilder sen så ni får se :] efter bröllopet for jag tanyas och pernilla till tanyas :] vi sjöng karaoke! :D och sen kom jimmy och sami efter oss och vi körde på istan och talade med resten av shakket och annat folk ! :] observera med KLÄNNING och HÖGA klackar haha. jo de var lite pinsamt för alla trodde väl att vi bara hade städat upp oss så mycket för en lördags kväll, haha :D sen for vi till pales hela shakket och vi var så sluta! allihopa satt bara å skratta åt precis allting haha men kul var det! sen for vi hemmåt och kom hem än 4 tiden :]



  
de var väskan jag köpte, snygg va ? ;) jag hadde den även på bröllopet :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0