påsklov

har jag nu :] vi var sista dagen iskolan på torsdag och då gjor vi ansiktsbehandling på varandra med Bernard Cassiere och hade en lektion anatomi :]

Sen fick vi PÅSKLOV :D och jag har haft fullt upp med att umgås med mina vänner nu under lovet :]
igår var jag och Pernilla vid Tanyas och så kom nog domdär killkompisarna dit och va med oss. sen sov vi där så det var riktigt trevligt! blev en ganska sen kväll men ;)

Ikväll ska vi fira Pernilla som fyller 18 år :D grattis till henne! :) så om ungefär 1 timma ska jag börja åka till Pernillas eftersom jag har lovat som 18 års present att jag skall laga hennes hår, naglar och sminka henne så hon skall få vara lite extra fin på sin 18 års dag! :)

men nu ska jag gå och fixa håret! ska se om jag hinner så lägger jag in en bild på mej sen :]
ha en bra "kort lördag" haha nämen glad påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0