Sommartider hej hej, sommartider!

idag är de suuuper bra väder! :D de är solit, blåser typ inge alls men endå är det bara 10 grader i skuggan men i solen är det 27 och solen är STARK! :D så har legat i solen i typ 2½ timme och solat ;) SÅ SKÖNT :D:D och brunare blev jag nog! speciellt om benen :D och de är bra för jag ska ju på bröllop på lördag och bruna ben till klänningen är det inge fel på! ;)

Idag i skolan gjorde vi chokladansiktsbehandling! jo de är lika bra som det låter ;) man kan äta chokladen, de är mörkchoklad! och de är väldigt avkopplande och man får riktigt len hy :D

nu ska jag ta å läsa på lite prov där ute i solen och sen ska jag fara å springa :D de är ju så fint väder och motion skadar ju inte! ;)



  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0