söndagar

brukar vara riktit skööna för man har ingen press på att göra nånting eller eventuellt nåra skolarbeten. men man skall iallafall bara chilla å ta det lugnt och återhämta sej efter hälgen.

men idag är det ingen sån söndag! jag har haft så fruktansvärt tråkigt! jag har sovit,varit på datorn,kollat tv och käkat massor, som en gris! hah. jag kollade singing bee. jag förstår inte hur alla som är med i det programmet alltid ska vara så tondöva :D haha men de är ju ganska rolit att kolla på de iallafall!

nej dehär vädret tar kol på mej! förra veckan var det soligt och ganska varmt men nu sen torsdag har det blåst iiskallt och i fredag kom det SNÖ!!! stoora snö flingor, usch. och idag blåser det också kallt och så har de regnat.. fyy. men iaf har dom lovat varmare från och med onsdag och tur är vell det!

Jag vill ha SOMMAR NU!!! nej nu ska jag gå och sova förrän jag tråkar ihjäl! + att jag måste vara utvilad imorgon för vi har yrkesprov i ansiktsbehandling + överläpps vaxning, lycka till till mej! godnatt ♥ sommaaar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0