torsdag

yees igår klockan 12 for jag och cissi till vasa :D (en stad som ligger typ 1½ timme härifrån) vi skulle å shoppa klänning till bröllopet vi ska på,shoppa lite annat och vara med pernilla som bor där i inneveckorna eftersom hon studerar där! :)

först for vi till hennes lägenhet. shit va fin den va! sen for vi till stan och då började shoppingen! :D dom har nyss öppnat gina tricot där i vasa och de är nog de bästa som har hänt på länge! :D gina är så bra och nu behöver man inte beställa via nätet mera :]

efter all shopping for vi till pernillas lägenhet och hon färgade sitt hår och jag permanentade cissis hår! och de blev riktigt bra faktiskt! :D sen blev de mot läggdags och det tog nog en bra stund innan vi somnade :D haha

nu imårse for pernilla till skolan och jag och cissi sov vidare ;) sen steg vi upp och åt,ställde oss och bäddade undan å städade före vi skulle gå till bussen! :] vi hoppade på express bussen som tog 1½ timme och nyss kom jag hem :D

de va riktigt trevligt! :) när noora har slutat skolan snart så ska vi gå å sola i solarie! de ska bli såå sköööönt fö ja fryser så vansinnigt idag! de är så kallt när de inte är nå sol :/ sen mot kvällen ska tanya komma hit och vi skall kolla alla 3 fast and furious filmerna för på lördag hade vi tänkt gå på bio på den fjärde fast and furious filmen, den lär ska va bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0