Vuokatti

var nog kul! :) och jag är höjd rädd och en riktigt mes. men igår vågade jag faktist fara i sitt liften och åka i såna backar jag aldrig har åkt i förut. så jag får vara stolt över mig själv !  :)

men sen mot slutet fick min högra skida nå fel så den bara släppte och lossnade flera gånger.. så sen då jag föll en sista gång så for högra knäet ur led.. men fick tillbaka de och de blev så otroligt sjuuk! men som tur var det typ bara en timme innan hemfärd så de var inte så falit. skulle ha varit värre om de skulle ha vart i början när vi började åka!

så nu är mitt knä jätte sjukt och svällt plus att jag har träningsvärk på alla ställen,haha!
men ska sen lägga in nå bilder som vi tog.
för nu skall jag gå ut i solen en stund hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0