yrkesprov

ja de hade vi som sagt idag, i ansiktsbehandling + överläpps vaxning. de tror ja att gick riktigt bra för mig! :) 
efter yrkesprovet alltså klockan halv 10 for jag med till sandras i nykarleby :) där åt vi kolla tv, spela kort å drack kaffe m.m :D sen kom min kära far efter mig än 4 tiden :]
 
sen hämtade jag upp Noora och Malena kom sen också, så for vi till gymmet å trääna :D sköööönt och efter träningen for vi i bastun också :D

nu har jag just kommit hem och äter fruktsallad ;) känner mig väääldigt nyttig! men jag fryser :S jeees.. men imårgon har vi då kundbetjäning så jag börjar först halv 12.. hmm .. undrar vad jag skall hitta å på ikv eftersom jag får sova så länge imårgon så jag skulle kunna vara lääänge uppe :D

men nu ska ja dra å hitta på nått, tjingeling ;)
 
Always and Forever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0