161209

har inte bloggat domhär senaste dagarna eftersom jag inte alls har mått bra.. såå now i'm back! hehe

idag i skolan hade vi egna behandlingar hela dagen så jag fick handvård med paraffin och vaxning! mjuk och len
sen ikväll har jag sovd lite, varit å träffa janni och sett bonde söker fru. såå blir läggdags riktigt snaart, ska bara gå och tvätta bort smink! rengöring och kräm är JÄTTE viktigt att använda varje dag! speciellt så man inte blir torr, får finnar och dålig hy och åldrandet.. ni vet rynkor är inte trevliga ;)

idag fick jag hem min paljett-väst på posten! äntligen.. tror den blir snygg att ha på nyår. kanske lägger mitt paljett hårband också :D bling bling


imåron ska vi till vasa på studiebesök och shopping! hoppas jag hittar nått snyggt och skor :D är inte så jätte rik nu men nått ska jag inhandla ;) har sen julfest på fredag(vet ej VAD jag skall ha på mej) och så äääre JULLOV :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0