8 december

16 dagar kvar tills jul.. och jag har inte än börjat köpa nå julklappar, inte ens börjat tänkavad man skulle kunna köpa.. ute i sista minuten minsann!

helatiden inatt har ja vaknat av att jag haft sån smärta i halsen och att den bara sväller upp mer och mer.. och tror ni inte jag har haft det hela skoldaan?! de blev bara värre och värre och fick en grym huvudvärk, trodde påsant att mitt huvud skulle spränga vilken minut som hellst.

men endå stannade jag kvar i skolan tills vi slutade än 3 tiden. de va intesmart, jag mådde pyton när jag kom hem, käkade panadol, drack varmt och for å sova. vaknade nyss i hopp om en frisk Madeleine, men nej! huvudvärken,svälld hals och smärta i halsen är kvar! :( vill inte vara sjuk nu, har vartmycke bort från skolan :/

får se om jag kan åka till skolan imåron, vi har kunder halva daan och dem får jag inte smitta.. men hoppas att natten gör susen så jag är frisk och kry imåron bitti(tvivlar) men kanske de går? om man riktit riktit vill.. hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0