hahahaha

ja tror jag dör av garv, hahaha
hittade en massa kiss och bajs humor klippyoutube, och fan va de var bra! ahah
oij huhhu.. ett gott skratt förlänger ju livet! braa de :D

jo igår blev det att kolla Idol final med en barndomskompis Mela! och såklart vann ju erik! och de skulle han ju göra också :D men de bekymrar mej att man kommer höra mera av calle nu som kom 2:a de är ju allti så.. man hör messt av den som kommer andren så kanske de skulle ha vart bäst att erik skulle ha vart 2:a istället? man vet aldrig. men de vet jag att jag vill absolut höra mera från honom! :)

men vilken spänning när man tänker tillbaka, förra året just den tidpunkten satt jag i globen och väntade på att se om alice lr kevin skulle vinna, var där och såg allt robin bengtsson m.m mäktigt värre!

nej nu ska ja börja göra mig i ordning.. blir nog att hittanått ikv så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0