tisdag

vi började skoldan med att göra våra sminkningar enligt planeringen, hade 45 minuter på oss var och det gick riktit bra! hann som planerat :) sen gick vi igenom ett nytt vax, hetvax som vi fått till skolan! verkar nog vara riktigt bra de också, sen tillsist hade vi teori om åldrande hy och ääntligen slapp jag hem å käka vit toblerone, muums ;)

 nu ska jag dra iväg till min brors och göra lite pedikyr och färga bryn och fransar på hans flickvän och leka lite med Liam förståss ;)


denhär sötnöten är Liam :)


Kommentarer
Postat av: Iris

Hej,hej!



Vilken bra blogg du har! :)

Kolla gärna in min och komentera... ;)



P.S Du är jättefin.

Kram <3

2009-12-01 @ 17:01:35
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0