läggdags

japp de är det nu eftersom jag har 8 timmars jobb dag som väntar mig imorgon, jipppiii! naaat
var just för en knappa timma sen på en spring runda och så har jag tränat lite sit-ups, armhävningar och tränat med hantlar ikv!

men nu före jag drar ska jag berätta åt er en grejj.
nu går jag på en diet. nutrilett som finns och köpas i vanlig mataffär! och efter allt skräpmat i usa så bestämde jag mig för att prova på en diet och se om det funkar, när jag kom hem från resan! nu har jag ätit det i en vecka och... jag har gått ner 2 kilo redan! och första veckan brukar de ju vara så man går upp lite och sen rasar det. men nepp inte för mej. fasst jag har nog ätit lite vanlig mat varje dag nu eftersom det har varit festival dagar och de har inte gått så bra att värma en soppa eller tillreda en shake på stan! men förståss måste man ju kombinera med träning! så jag är på gym lr ut och springer 3 dar i veckan och dom där 4 resten försöker jag vara ute och gå, cykla lr nån små träning bara.

så nu har jag två veckor kvar av dieten och ska försöka att äta så lite "vanlig mat" som möjlit och träna mycket så ska jag se vilket resultat man får! och nej ni som inte har någon övervikt ska ej testa dehär och du bör vara 18 år och dricka mycket vatten!

men nu blire sängen, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0