vääldigt vääldigt dålig bloggare

de är jag minsann! men jag har jobb varje dag från 9 - 5 :/ och förra veckan kom jag hem från usa, minnesota har  vart där i 3 veckor så de är vell förlåtligt varför jag inte ha hunnit blogga ;) men när skolan börjar igen kommer jag att vara lika aktiv som förut! :D

nu har vi jakobsdagar här hela veckan så de är fullt med olika program, olika sångare som kommer hit och spelar på olika ute terasser, lite marknad, dansare, spel, volleyboll och sånt trevligt! de är jääätte mycke folk så de är, awesome!

men nu ska jag gå och se i mitt  klädskåp vad för kläder jag skall ta på mig idag och hur ska jag laga håret de är ju endå fredag!

u can have whatever u like

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0