fullt upp

kan mna minst säga! ja har som haft ingen tid alls att skriva här :S vi har haft skolavslutning ovh har sommarlov nu.
så nu sommarjobbar jag 9-17 måndag - fredag och efter jobbet far jag och tränar lr hem och jag är så jääkla trörr så jag somnar direkt och sover till nästa morgon då man skall upp till arbetet :S men men bara 2 veckor och 2 dagar tills vi sticker iväg till usa :D naaaajs
nej nu måste jag hoppa i duschen och sen gå och lägga mig, klockan är alldeles för mycket nu :S
men fredag imårgon så de är ju lugnt! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

snyggo! :D

2009-06-11 @ 22:33:48
URL: http://jouhhannna.blogg.se/
Postat av: johanna

jag e så insatt i det här bloggjuttuna så ja vejt int vann ja ska skriv ått de så ja måst göra i jär :D haha, ja köpt ade volume master från Prisma och ha kosta 59 €. :D men ja tkr no lugnt att he e värd ide penga :D

2009-06-12 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0