250309

idag har vi gjort make up med vårens färger! :) tyvärr hade jag inte med kameran. men iaf så blev jag sminkad mer ljus rosa gul och orange på ögonlocket och ljur grön under ;) haha och sandra sminkade jag men lila turkos och blå. riktigt häftigt faktist :D de var skit kul att laga!

blev nog sur när jag inte hade me kameran till skolan. för idag skulle den ha behövsta! Men. sen hde vi bara modersmål och så slutade vi.

Efter skolan kom Jenna och Hanna hit. vi lagade tortillas och åt godi,det var ju trots allt "lill löödaan";) imåron har vi kunbetjäning och vi har ingen anatomi före så jag börjar först klockan ett :D så före skolan skall jag gå till stan och söka en dunväst, en vit vill jag ha :) hoppas jag hittar en!

 men nu ska ja fara å sova, gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0