300309

idag är det måndag, de var jätte jobbigt att stiga upp imårse då man hade vridit klockan till sommartid, alltså frammåt en timme -.-
När jag likväl hade orkat komma iväg till skolan så gjorde vi först SPA fotvård båda vägarna. sen efter lunchen städade vi salongen lite och gjorde sen ansiktsbehandlig + vaxning av överläpp en väg. (de har vi i yrkesprovet om nån vecka)

Efter skolan for jag och Tanya till stan och köpa hårfärg! tanya kom till oss och jag färgade hennse hår,mörkbrunt blev det. riktigt snyggt! och jag skall göra lite blonda slingor i mitt hår ikv :] imåron har vi prov i anatomi på 25 muskler som man skall kunna på svenska och latin + ca 10 andra ord på latin. jobbit

Usch mitt knä har varit riktit sjukt idaag :( och redan från morgonen var jag på jätte uselt humör! har varit riktigt stressad och allt och alla var bara ivägen. usch för sånahär dagar!


Tanya med färg i håret. det ser ut som om hon
skulle ha jätte kort hår men hon har nog axel långt hår ;)



plugg plugg :/ men nu måste jag nog fortsätta å läsa,hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0