Fredag

japp idag e de fredag :D vi hade "lära känna din bransch" hela dagen iskolan idag. Vi var på två studiebesök. De första var till Face The Fact en skönhetssalong, hon berättade om hur det är att vara företagare och vilka behandlingar hon gör och hon säljer även parfymer.
De andra var till Solkulla,hälsans hus där var ju jag på lia också. Hon berättade om Saltgrotta och på byggnadsnaglar som hon håller på med. Och så gick vi runt i hela huset så alla fick se vad annat som finns där t.ex två kosmetologer,eko frisör,massör,homeopat osv.
Haha vi hade en bygglärare som "chaufför" vi åkt runt med optima bussen :D Efter skolan for jag till Tanyas morbrors,för hon är där och sköter deras hund och två katter nu när de är i södern. Dom har väärldens mysigaste å finaste hund, en Chi hua hua :D en sån ska jag å skaffa nångång :D
men men nu har jag just kommit hem.. och vad som händer ikv är ännu osäkert.. de lär ju synnas :)
ha en bra kväll allihopa!
 

Idag fick jag hem mina saker på posten som jag beställde fö ett par veckor sen.
nu börjar jag vara redo för sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0