Gomåron!

ååh det är så skönt att få stiga upp såhäär seent värsta lyxen! :D som sakt har vi  ju kundbetjäning idag men försst klockan ett så vi har 2 pass anatomi o fysiologi de betyder att vi kommer att fortsätta skriva alla muskler på latin. Som typ delta muskeln, musculus deltoideus. oij va ja e duktig,haha!
hm.. nu just sitter jag och funderar vart  min ena t-tröja har försvunnit.. ja har sökt i hela huset å sökt nogrannt i mitt rum o frågat av kompisar om dom har sett den.. men nee-ee. och den som var så fin  :( (guns n' roses t- tröja från sthlm, Robin b har en likadan) sablar. men nu ska ja gå å laga nå käk. hej hej


haha jag när vi gjorde juldekorationer på naglarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0