häljen

LÖRDAG jenna skulle på träningar 20 över 7 så fick ta å stiga upp typ 6 och jag minns knappt att jag har varit upp då.. jag mindes bara att jag var så trött efter bara 3 timmars sömn så jag hade en förskräcklig huvudvärk! haha sen vaknade jag nog en halv 3 tiden :]
Mot kvällen for jag till esse var jenna var och sen for vi till kållby  :) drack kaffe å så for vi till stan och pratade med massor av folk. sen for jenna hem och jag for och var med lena johanna och martina :) sällan de är slagsmål istan.. -.- men massor av folk såg man ju då iaf, haha!  men kom hem typ halv 3 och for och sova, sköööönt

SÖNDAG steg upp 2 och chillde och var på datorn typ. sen städade jag lite och sen kom ale hit :) vi åt glass och jag lagade hennes naglar och hon lockade mitt hår :D haha ;) hon for hem än 10 tiden och snaart är dett dags att hoppa till sängs :)


mitt hår efter ales frisering haha ;)

men gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0