hård träning

kom nyss hem från gymmet. tränade i till och med 2 timmar,riktit sköönt :D och nu sitter jag och äter frukt coctail,mums! smakar bra efter träning att äta nått ganska nyttigt!

påtal om träning har jag och noora gjort upp ett träningschema. från och med nästa vecka ska vi träna på gym måndagar o onsdagar och till simhallen o simma på tisdagar och resten av dagar na får man själv hitta på nått om man vill :) låter inte det bra va? joo! så ska vi gå å simma på torsdag efter som vi började lite mitt i denhär veckan :]

men nu ska jag hoppa i duschen. sen senare ska jag visa lite alternativ på klänningar eftersom jag skall snart beställa efter en klännins som jag ska ha på bröllop i slutet av april, så klänning behövs nu! hej hej ♥


Kommentarer
Postat av: stina

itt e ju he na braa att du tränar så grömt.. tå hindar du ju ALDE va me mejj in i viko....:(

2009-03-31 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0