LILL LÖÖDA

Idaa i skolan hadd vi först make up. vi sku laga en "sixtees make up" de e int en make up från 60 talet utan en mer "fest" make up me mörka ögonbryn,svart eyeliner och röda och starka läppar ungefär. de va no riktit kul ti göra de! sen hadd vi nack o rygg massagen men jag var utan par så jag sterilisera lite instrument lr va de nu heter :D sen lackade vi naglarna.. nå liknande dekorationer me 2 lr 3 olika nagellacks färger :] de e riktit kul! sen for vi på studiebesök till fitness. efter de for vi några till neste på en varm choklad :D
sen joina jag Noora me att fa ti internate å eta chips å chill :D före jag for hem for ja via min systers å masser hon och hennes pojkvän och nu e ja hemma :D ikväll kan man va läng upp eftersom vi har kunbetjäning imåron o vi börjar först halv 12 :D sovmoron minsann ;)
nu ska jag fösöka laga nån snygg design så kanske jag blir lite aktivare med att skriva här i bloggen ;)

en bild på mej utan smink är oftast utan iskolan
här är en bild på mej (utan smink, brukar oftast vara utan smink iskolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0