make up

började vi skoldagen med. vi sminkade me decoderms mineral smink. Sen hade vi försäljnings provet och vi fick veta direkt vad vi fick i de. och jag fick fullpott! duktigt av mig :D Sen skulle vi ha modersmål men modersmåls läraren var sjuk så vi fick ungefär 2 timmars matrast! så vi satt ute vid rökrutan och solade, de var så sköönt :] noora fota en massa när vi va ute så när hon har skickat bilderna hon tog så ska jag lägga upp :D

Sen gjorde vi Nageldekoreringarna som vi hade planerat :] ska lägga upp bilder nu på de som jag gjorde och de som jag fick. slutade renn klockan 2 så for jag till stan en timme och sen satt jag bara på vår terass och solade ;)

imåron har vi kundbetjäning så jag börjar förrst halv 12 :D 

här är nagel dekoreringen som jag gjor på lilly:
(tryck upp bilderna så ser ni bättre)


Och såhär gjorde lilly mina naglar:
vi hade vårkänslor ;)
   

När jag satt och bloggade på terassen här tidigare idag

 

nee nu ska ja gå å göra nå annat hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0