Sheena

ja då va kundbejtäning över för idaa :]  fösst hade jag en håltagning, laga de hål på en uppe i örat  (brosket). sen blev sandra på klassen så i de så jag lagade ett åt henne också :D väldigt snyggt måste jag nog säga ;) sen hade jag en ansiktsbehandling med djuprengöring! riktit kul de :D och sen en 7-tiden slutade vi dagen. Nu är sandra här för sista bussen till nykaabi går 10 över 6 och hon orkade inte sova hos hennes mommo så hon kom till mitt ;) vi har redan hunnit baka en kladd kaka och nu plattar hon mitt hår :D


bild; sandras öra . nu ska vi gå å äta "kladdkakån" som di seir i nykaabi :D

Kommentarer
Postat av: Malena

Oj oj oj Madde, jag blev helt paff när jag öppnade din blogg och såg hur fin den är! Dessutom har du blivit en riktigt aktiv bloggare ;) jag är imponerad :D ha de bäst idag <3

2009-03-13 @ 11:13:58
URL: http://malenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0