torsdag

på kunbetjäningen hade jag först en fotvård som jag gjorde med borr :] sen efter lunchen hade jag och sandra inga kunder mera så vi lackade på varann. sandra gjorde om min nageldekorering till nått enkelt bara med fransk manikyr och diamanterna. och jag gjorde en helt vanlig fransk manikyr på henne :)
efter kundbetjäning for jag och sandra till makuuni å köpa godis till nästa dag som vi skulle till taitaja i vasa :D
så efter det for vi till sandras i nykarleby och jag sov där :)

på FREDAG for vi då till taitaja. taitaja är en tävling från olika yrkesskolor som man kan tävla i sin bransch.. de är vell från hela finland tror jag?. iaf var än från 3:an på kosmetolog med och hon kamma hem silver till och med :D
sen for vi på studiebesök till dermoshop, fick massor av prover på deras produkter :) bl.a make up creme,shower gel,concealer, anti-redness creme. osv :D
mot kvällen kom Jenna hit och så for vi till neste ti först :] och sen var vi nog bara istan med patti å frida :) sen än 3 tiden for vi till mitt och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0