våren e här

jaaa äntligen är våren här i lilla jeppis :D soolen skeen hela dagen och det var jätte varmt i att stå isolen, de e så härligt! dom har lovat att det ska vara soligt ända tills fredag. kan de bli bättre ? nej inte bättre väder iaf! :) idag iskolan hade vi först kroppsvård så vi jo en kroppsbehandling, endast benen idag men Delizia Di Riso's kroppsbehandlings produkter. Sen gjorde vi lite nageldekorationer och tränade inför imorgon när vi riktigt ska satsa och laga egna nageldekoreringar med stenar,klistermärken och sånt. riktigt kul! jag blev faktiskt riktigt nöjd med mitt resultat ;) sen sista lektionen gick vi bara igenom nå fotvårds produkter.

Efter skolan väntade jag och Tanya på Ale och så for vi till tanyas morbrors och hade kul ;D Nu är jag bara hemma och läser på försäljnings prov som vi har imåron. usch de e så jobbit ti läsa på prov å koncentrer sej. ja har så myki annat som snurrar runt i huvudet nu så.
domhäär ska ja lungt kööpa när jag får skaffat lite pengar :

  

men nu ska ja fortsätta att läsa på prov och kanske se AA, hejdå! ♥

Dethär kan inte vara sanningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0