wooops

jag har haft lite brottomt nu så jag har tyvärr inte hunnit skriva nått men nu ska ja nog skriva minsann :)
kan börja med att berätta om min hälg.
FREDAG: Först kom jenna hit och vi ställde oss å så kom jennica efter oss och vi for till stan :) körd å på, tala å prata med folk :] sen när jennica fo for vi till mitt  och sen senare for jenna hem :)
LÖRDAG: hade vi hopptävlingar vid stallet så jag var där hela daan :] sen mot kvällen for jag till jennas och vi var nu bara där tror ja? xD sen for vi till stan med robin och pratade men folk och hoppade på med cissi o vicki. vi körd å på istan å for till myyso och till vickis :) kom hem ganska sent och jenna sov här :)
SÖNDAG: jag å jenna steg upp typ 11 :] sen en 12 tiden for vi ut och sola i typ 1 timme och sen for vi ut och gå typ 7 km och så for vi till stalle ett varv :] vi var som ut i 5 timmar :D duktigt av oss ;) sen for vi till jennas och tog det lugnt bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0