hohho

de har minsann vart fart och på nu denhär valborgs häljen! har inte hunnit sätta mig framför datorn ens :]
och igår kollade jag hockey och vi(finland) vann mot canada :D yeeeees ;) och så tänkte jag slänga in ett inlägg efter att hockeyn var klar men nej, då funkade inte internet anslutningen, argh. ja blir så arg då de bråkar hela tiden.. speciellt då man ska göra nått på nätet så funkar de inte :S
igår hade vi make up och gjorde fest sminkningar! :) sen hade vi fysiologi och anatomi! och jag var så trött så jag höll på å somna hela tiden. sen när jag kom hem en 3 tiden så somnade jag och vaknade först halv 8! snacka om trött. och de värsta var ju att jag missade träningspasset! :/
idag har vi kunbetjäning så jag börjar först halv 12 :]


bilden är från igår, vi gjorde fest make up :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0