kundbetjäningen

oij oij vilken jobbig dag igår asså.. de va därför jag inte hann blogga!
vi hade vår sista kundbetjäning och före de steg jag upp tiidigt å var uuurtrött och började skriva på mitt modde föredrag om vår häst och om hästar.. de tog en bra stund. sen när jag likväl kom till skolan var det stressigt för jag hade FYRA kunder !
13.30 fransfärgning, brynfärgning + brynformning.
14.00 Ansiktsbehandling med djuprengöring (tar ca 1½ timme)
en KVARTS matpaus
15.45 håltagning
16.00 Ansiktsbehandling  med djuprengöring!

oij huhho! stressigt minsann men "tur" man kanske inte ska säga så  men så avbokade min kund dendär ansiktsbehandlingen med djuprengöring klockan 14 så då kunde jag ta lite mera tid på mej att färga fransar å bryn å plocka dem och så kunde jag ringa och säga att hon som skulle ha håltagning kunde komma nångång mellan 14-15 :)
så jag fick en vanlig matpaus och sen bjöd vår lärare oss på kaffe/saft och kex eftersom de var sista kundbetjäningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0