Ledig

yepp idag är det kristihimmelsfärdsdag och vi är ledig från skolan. och imårgon är vi också lediga men jag ska i jobb :/ :)
men pengar får man ju iallafall!

ja-aa vilket väder idag asså.. bara regn regn å regn.. jag som hade väckarklockan på tidigt imårse för att jag skulle ut å sola men nej, inget solväder idag,surt.

och det är så fruktansvärt tråkigt.. finns inget å göra då de regnar. men jag tror jag skall ta en liten stund för mej själv å tänka lite. har lite tankar och sånt jag skulle behöva fundera över. 

(jag kan säga såhär i smyg. att när jag har tråkigt och är för mej själv och har nått jag funderar över så har jag alltid på bra men ganska lugn musik och skriver olika texter haha ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0