Måndag

vi hade praktiskt vax prov idag och under tiden som andra gjorde provet gjorde vi nack och ryggmassage! :]
provet gick nog riktigt bra tror ja :D sen hade vi lite tid över så vi fick ta och vaxa vad vi ville så jag fick vaxade ben!
passar ju bra då de är skolavslutning om en vecka och man ska ha klänning! ;D

sen hade vi ett 8 sidor långt prov i anatomi och fysiologi men vi fick ha med alla anteckningar från hela året lr de pappren man har kvar ;D de gick vell nog hyfsat skulle jag säga..

Nu har jag bara en kunbetjäning kvar som är imårron och på onsdag ska jag ha föredrag i modersmål sen är allt plugg över! :D:D jesss!

neej nu skulle jag  måsta skriva lite på mitt föredrag har typ skrivit 2 rader å ska ha de på onsdag, haha bra madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0